FANDOM

Füzekiel - jakaś tam randomowa osoba która była na fnaf wiki. Nikt nie wie skąd przybył i co ważniejsze kiedy przybył (znaczy ja nie pamiętam nw). Ale przybył i został więc chuj tam.

Może się wydawać że Füzekiel, Kremowsky, GrzyzDow oraz Byk666rv to ta sama osoba, jednak prawda bywa szokująca. Każda z tych osób to osobna postać, a każda z tych postaci jest inna.

Füzekiel - posiada charakter podobny do Kremowskiego, GrzyzDowa i Byka.

Kremowsky - wygląda prawie tak samo jak Füzekiel, GrzyzDow i Byk666rv.

GrzyzDow - a ten to pierdoła jest akurat xD

Byk666rv - jego zdolności tylko trochę różnią się od zdolności Füzekiela, Kremowskiego i GrzyzDowa.

Jeżeli te cztery fiuty znajdą się w tym samym miejscu w tym samym czasie, połączą oni swoje siły i pojawi się on - FÜZPACITO (fuzja Füzekiela i Despacito). Jego zdolności, supermoce, wygląd, charakter i inne głupoty są identycznie jak w przypadku tamtych czterech idiotów. Czyni to z niego niezwykle potężnego przeciwnika. Nie no żartuję, on też jest pierdołowaty, dednie na hita. Potrafi za to w ułamek sekundy ojebać przeciwnika ze wszystkich diamentów (formalnie nazywanych diaxami). O ile przeciwnik ma jakiekolwiek diamenty, bo jak nie to wszechpotężny FÜZPACITO jest zwykłą pizdą na parę strzałów.

Jego motywem muzycznym jest Despacito 621 skomponowanym przez Gustava Åhra i Jahseha Onfroy'a oraz zremixowanym przez Tima Berglinga. Autorem słów jest John Lennon.

Ciekawostki Edytuj

  • kutas
Rem

Podpisy Edytuj

Chceta to się podpisujta.

A prosz bardzo - Pan Misiecito

Jak dasz mi koordynaty, to zrobię Ci loda - Ziomke