FANDOM

Ogólnie Edytuj

Paula123la
Przynależność FnaF Wiki
(teraz)
Steven Universe wiki
(dawniej)
Właścicielka RWBY wiki
Cfeleczkonators wiki
Rasa Pokemon
Elf
Typ Fairy Pokemon
Zainteresowania Iczi (diabelskaemotka)
Paula jest bardzo rzadkim typem osoby, która podłapuje charaktery i zachowania swojego otoczenia - najlepszym określeniem dla tego pokemonowego osobnika jest "Z kim się zadajesz, takim się stajesz".

Ekwipunek Edytuj

Posiada ona szerokorowinięty ekwipunek:

Komputer Edytuj

Stacjonarka, Windows XP, ma 8 lat i ledwo co daje radę jeszcze żyć. Jako iż siostra Pauli niedługo dostanie nowiutkiego laptopa Paula dostała rage'a, wkurzyła się na mamę i zbiera na własnego laptopa.

Rodzeństwo Edytuj

Rodzeństwo Pauli to napakowane elfy z krainy spierdolenia. Posiadają one następujące specjalizacje:

Siostra bliźniaczka Edytuj

Wyjechała do Niemiec z babcią 5 lat temu i widuje się z nią raz na rok. Jest ona magiem, a jej HP wynosi -9000. Kiedy ktoś się jej sprzeciwi potrafi zadać obrażenia krytyczne w postaci zabrania przeciwnikowi 9000 hp swoim krzykiem i płaczem. Zazwyczaj się to zdarza kiedy ktoś nie chce jej kupić kosmetyków albo słodyczy. Jest dobra przeciwko tankom, bo zabiera dużo hp.

Starszy brat Edytuj

Mieszka w sąsiednim pokoju, gra w lola 24/h i prawie nie zdał z powodu za małej frekwencji. Jest strategiem, potrafi zmanipulować każdego na swoją korzyść. Często zjada Pauli obiad kiedy ta nie zdąży przyjść po szkole na czas, a mimo to jest najchudszy z rodzinki i wygląda jak patyk. Jest dobry przeciwko wojownikom, bo potrafi idealnie uciekać.

Młodsza siostra Edytuj

Mały wkurwiający 7 letni gruby wojownik. Mała pyza, a mimo to szybka i silna jak chuj. Wygrała w przedszkolu konkurs plastyczny i uważa się za picasso. Jak komuś jebnie, to ma go na jednego hita. Często przychodzi malować się kosmetykami Pauli przez co przyprawia ją o zawał i odejmuje -100 hp.

Przezwiska Edytuj

  1. Paulon u63 - na chemii Paula dostała raka i stwierdziła że wynajdzie pierwiastek i nazwie go od swojego drugiego imienia - Paulon, więc klasa podłapała i zaczęła ją tak nazywać
  2. Ania Bania Proszek Do Prania - Kiedy Paula zalewała swoją klasę, że ma na pierwsze Paula, a klasa na godzinie wychowawczej się dowiedziała że nie, za karę zaczęła tak na nią mówić.
  3. Pula - Dominik aka kujon klasowy zaczął tak na nią mówić z niewiadomych powodów.
  4. Sylvion (Sylveon) - Odkąd Paula przemalowała włosy na czarny (jakiś miesiąc temu), klasa stwierdziła, że Paula wygląda jak pani od angielskiego, która od tego roku odeszła na macierzyński - a jako że baba miała na imię Sylwia, to wyszedł Sylvion...
  5. Zizder - nazwał ją tak Iczi. No i przez to będziemy musieli płacić karę za kazirodztwo. Kurw.

Wygląd Edytuj

Postać ta ma 175 centymetrów wzrostu, z natury jest jasną blondynką, ale od trzech lat farbuje włosy na najróżniejsze kolory, miała już: platynowy blond, jasny brąz, rudy, zielony, niebieski, różowy, a aktualnie ma czarny. Niestety, można wierzyć czy nie, urodziła się ona z jedną pierdoloną heterochromią i jedno oko ma niebieskie, drugie lekko zielone, jednak jest to na tyle widoczne że kurwa od podstawówki słyszy jedno pytanie - "co ci w oko?". Mama kupiła jej niebieską soczewkę aby to zamaskować i od tamtej pory Paula wiedzie szczęśliwe życie.

Ubiera ona zazwyczaj spodnie z wysokim stanem (ale nie z powodu bycia tumblr gerl czy coś, po prostu lubi), luźne bluzki i trampki. Nie cierpi się malować (ale kosmetyki ma, do cosplay'ów).

Charakter Edytuj

"Anna jest bardzo otwartą i przyjazną dla otoczenia osobą. Jest lubiana w klasie i nie powoduje większych kłopotów wychowawczych. Aktywnie udziela się w szkole, w harcerstwie i na wolontariacie w schronisku. Aktualna punktacja zachowania: -25, punktacja zachowania na koniec klasy 1: +250"

-Anna Szabłowska, wychowawczyni Pauli

Relacje Edytuj

Eh w sumie to napiszę ale nie jestem dobra w tym

  • Iczi - AJ LOW JU AJ MIS JU OL DIS MAJLS EŁEJ
  • Magz - jest spoko, daje dobre rady xD
  • Lśniąca - dobry ziomek
  • Ronigz - zawdzięczam mu znalezienie się na Fnafie i odejście z SU, no ba że ziomek
  • Hedge - jeden z ziomków, ale czasem kłóci się o błahostki
  • Ivlis - puchaty kłębek <3
  • Wand - mamusia kochana, chociaż zakaz bicia Icziego ok >.<

Wpiszcie się tu po prostu, a jeśli wam się chce możecie opisać relacje ze mną ^-^

  • ZIZTUŚAJLOWJUJUŻJADĘDOCIEBIEEEEEEE - Iczie
  • Kokardkowaty Sylvion °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖° - Ivlis